Anime/manga galing:)

Ja, jag är en galning, jag älskar att sitta och titta på anime(det japanska tecknade) serierna jag får tag på, och läsa manga.

Jag går värkligen in för det, hittar jag en bra serie som Naruto, Naruto Shippuden och Fairy Tail så blir jag fast, allra hälst när serierna har allt, kärlek, drama, action, äventyr, komedi, ja allt.

Såg just de två senaste avsnitten av Naruto Shippuden, satt och bölade som en tog, samtidigt som man vart så arg på orättvisan, men ändå glad över kärleken som föräldrarna har för sitt  barn.

Första gången min sambo såg mig då jag satt och såg en anime serie vart han nästan rädd för att jag gick in så för det. "Det är ju tecknat du ser på!" "Hur kan du gå in så fört?", klart jag kan, jag kan sitta o skratta, gråta och vara arg som fan medan jag sitter och tittar på en anime serie för de är så bra gjorda, de gör utryck ¨å det känns som om det vorre på riktigt.

Plus att det käns skönt att få se det och få utrycka sina egna känslor, "så här känner jag när jag tittar typ".


Någon annan där ute som är en anime och manga galing?

Ha det gött^^


Kommentarer
Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

Hej!



Vad jobbigt att du också har det så :( får du någon hjälp eller så?



Kramar

2012-02-09 @ 13:51:04
URL: http://mooollys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0