Är killar så tröga??

Jag har haft en kovercation med en/ett par killar på bilddagboken nu, där en av dem tyckte att mumin är en anime för att det är japaner som har gjort ca 20-25 avsnitt av serien på 90-talet. För en del hade sagt till honom att mumin inte var anime.

Så jag svarade med det jag hittade från wikipedia (stavning) att det har finskt ursprung eftersom själva storyn är gjord av en finska, men att japanerna gjorde en egen variation (alltså sin egen anime).
Alltså, håller jag med honom om att det är en anime, igentligen går allt tecknat under katigorin anime.

Och för att han inte förstår vad jag skriver, så blir jag anklagad för att inte kunna ha en koncervation, jag är ocivilecerad och aggresiv.

Och under tiden lägger sig en annan kille i och fattar inte heller att jag är på deras sida.

Och när jag säger att jag var på hans/des sida börjar de babbala om vad för sida? trodde det inte fans någon sida?!

Jag blir bara så galen på folk som ska hålla på sådär, ändå så håller jag med om att mumin är en anime, men det räcker visst inte för dem.


Inte undra på att jag inte tycker om att vara med människor, för vart jag än kommer, vad jag än gör så får jag all skit för det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0