Återfall :/

SABLAR!!

Vi kunde inte hålla oss, vi beställde an varsin pizza, och det fick stå oss dyrt, ångest som fan!!
Inte bara det vi har ju käkat bra mat på bestämda tider och idag ko jag även på att jag inte har behöft springa på toa lika mycket som jag brukade, och med en pizza måste jag springa som förut, alltså var man tvungen att lära sig en läxa för att fatta att snabbmat inte är bra för mig, så efter denna kommer jag nog inte köpa någon pizza på ett väldigt bra tag.

Vi sattsar på att köra på som vi gjorde innan pizzan. Alltså, grönsaker och kött.


Nu ska jag iallafall glutta lite på Fb och sedan lägga mig i sängen och fortsätta läsa boken jag håller på med nu.

Ha det gött Kletar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0