Böcker i mängder^^

Har fått börja på bokavdelningen på fas 3 platsen de hade ingen annan som kunde ha hand om den så jag fick vara där och det säger jag värkligen inte nej till få plocka med massa härliga böcker^^
Jag har även jobbat på bibliotek förut så jag vet ju hur det funkar, men vi är ju inte lika noga som biblioteken eftersom vi varken har tid eller personal till det.

Kanske även ska säga att jag jobbar på en seconhand butik.
Och jag kan säga att de är billiga böcker från 5kr och uppåt och i jättebra skick med, kan lungt säga att det var svårt att inte göra en egen hög av böker och köpa med sig hem :P

Håller även på med media avdelningen och där har vi bland annat, VHS, DVD, PC- spel, PS-spel, CD, Vinyl m.m.


Plus alla tror det är idag eller i morron som bokrean börjar:
 Hoppas ni hittar några fynd^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0