De fattar inte att jag fattar

Det är värkligen som om folk inte fattar att jag fattar.

Ja hon skrev om att hon fick kämpa, men inte bara det hon tror inte jag klarar det hon gör, och det kan jag lungt säga att jag klarar.


Som jag sagt tidigare som inget har fattat än.

Jag vet att andra kämpar med det ena och det andra.
Jag kämpar just nu med att få andra att fatta det.

Och som alla kan läsa på min blogg om varför jag har den, är att få skriva av mig om både det ena eller det andra.
Gör det själv sitället för att trycka ner andra.

För ja, jag kan säga så här mycket efter 10 års flyttande, 8 år av mobbning och 3 års arbetslöshet, håller jag inte tyst längre trycker någon ner mig för att de inte tror att jag förstår vad kämpa betyder, trycker jag ner dem sten hårt, om ni nu tycker att jag låter så agressiv läs inte då, kvittar vem som läser den, jag gjorde den för min egen skull inte för er...

Och ja, ja hjälper andra som har det svårt, vet hur det är att kämpa så länge de inte gör som alla anonyma.

Så om detta kommer ni nog höra mycket av, men ni bestämmer själva om ni vill läsa eller inte och svara om ni vill, men räkna då med att ni får svar, kvittar ju vad ni skriver så får ni ju svar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0