Fas 3

Mötet gick bra, funderar på att ringa och kolla med ett annat ställe först om det inte passar, så blir min nya Fas 3 plats på myrorna här inne i stan, tar ju inte lång tid att gå dit från trägordstorget, 9.00-18.15 kommer jag få jobba då 4 dagar i veckan den 5:e ska jag ha till att söka jobb med mera.

Igentligen tror jag nog att jag tänker ta den platsen eftersom, det kommer ca 1000 kunder om dagen och det finns alltid saker att göra, det fanns inte alltid saker att göra på det förra stället jag var på. På det förra stället jobbade jag 8.00-16.00 och vid 12.00 tiden var jag klar med det jag skulle göra. Och vi hade inte många kunder alls, men ett stort lagger avsaker som väntade på att bli sålda, på det kanske nya stället händer det saker hela tiden och det är det jag vill ska hända, plus att jag kommer få gå runt på alla avdelningarna det fick jag inte heller på det förra stället.

Ska iallafall skicka ett mail till min handledare på AF ikväll när jag har funderat lite.

SES^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0