Film och serie nörd.

Oja, jag älskar att titta på film, så film maraton är jätte härligt, funderar på att ha en för mig själv snart, massa tjejiga filmer och lite vin, super härligt^^

Olika serier ser jag med, jag är en allätare. Filmerna o serierna får gärna inne hålla, action, romantik, äventyr, skräck, komedi, sci- fi, övernaturligt mm.

I ett annat inlägg drog jag upp 3 andra serier jag följer, men jag följer även:
de flästa CSI serierna
Vampire Diaries
Spartacus: Blod and sand
Supernatural
Grimm
Criminal minds

Det finns även andra serier som jag kan sätta mig och se lite då och då.
Och serier som redan är avslutade, funderar på att göra en lista någon gång och se vad jag sett/ser på, möjligt vis blir jag antagligen galen av den listan XD


Vad ser ni?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0