Full Rulle.

Som sagt idag har det vart full rulle.

Jag var ju på mötet vid 11 tiden, när jag kom hem, var det dax för lunchen sallad och ägg mums^^
Sedan plockade jag iordning lite av sakerna jag inte har hunnit packa upp än, har några lådor kvar med saker som jag inte riktigt vet vart jag ska ha, men hittar väl snart någon plats till dem.

Sedan tog jag en riktig storstädninga av toaletten, både toastol, hanfat, och spegel + golv vart rent och fint :)
Lite sur bara av att på förra toastolen som vi hade innan renoveringen kunde man ta bort toalocket på så att man kunde göra rent ordentligt under till vidkanten, men inte nu, den sitter som berg och inte kan man skruva bort den heller :/
(kan säga att jag är lite pedant ibland och en stor klagare ofta)

Har även hunnit tvätta 4 maskiner tvätt idag, diskat och lagat maten.

Ha de gött^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0