Har hon en plats kvar?

Mailade min handladare på AF och sa att att jag hade mailat H på den Fas3 plats jag hade valt.

Först får jag svar att min handläggare är hemma och tar hand om sjukt barn.
Idag fick jag ett svar med och där fågar hon om H har sagt att det finna en plats kvar åt mig?

Jag blir så fundersam, jag var där på möte och då tar jag det som att det finns en fas 3 plats kvar åt mig annars var det onädigt att slösa på min sid att ta in mig dit. Men jag har inte fått svar av H än så jag får hålla ögonen öppna, annars får jag börja om mitt sökande igen..

:/


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: ska ut :)

2012-02-10 @ 16:18:54
URL: http://hannalovisasol.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0