Härlig dag idag med^^

Hela helgen har det vart super bra väder och det har vart super skönt att  få sova ut ordentligt.
men det blir ändå att ta o göra lite saker, älsklingen och jag måste ta panten och sticka iväg idag, den har vuxit rätt så stor XD.

Måste även ta och vika ihop tvätten med så slipper jag det i veckan, eftersom det blir jobb och lite annat i veckan.


Har funderat på att börja med mina listor igen, skriva en vecko lista och skriva upp på dagarna vad jag ska göra denna dag.
Kommer bli lite lättare för då ska jag göra det den dagen och inte fördröja den till nästa som jag brukade göra.

Men nu ska jag fixa mig och strax stika.

Vi höres^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0