Hatar tvätt!

Om det finns något jag värkligen hatar när det kommer till städning så är det tvättdagarna :S
Jag hatar att gå ner till en tvättstuga som inte funkar som den ska och det första man får göra är att städa innan man änns kan lägga in sin egen tvätt.

Jag vet inte hur många gånger jag har sagt till om felen i tvättstugan och inget har hänt.

Jag ringde hyresgästföreningen förra veckan tror jag men jag har inte fått något svar av dem än och nu när jag kom ner så var det som vanligt, det första jag fick göra va att städa och det finns inte tillräckligt med städmatrial för det där nere heller...

Får se om de har gjort något i torkrummet, det ska inte ta ca 7 timmar för två maskiner tvätt att torka och allt blir inte tort heller, det som inte är helt tort får jag hänga här uppe i lägenheten med de andra maskinerna tvätt jag inte kunnat hänga upp där.

Känner att detta kommer bli en av mina klagar dagar, det kommer alltid när jag har tvättstugan, så en gång i veckan blir jag som galen.


Ha de gött Kletar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0