Helg och Ideér.

Nu tar jag helg.

Denna jobbvecka har gått super bra, det är bestämt att bok och media avdelningen är mitt område, har fått massa beröm från de andra med arbetarna om hur bra det är på den avdelningen^^

Ska även på måndag börja kassa träna, säger jag inte nej til, det var ett tag sedan jag stod bakom en kassa.

Jag kommer antagligen börja lägga upp lite tips på saker som man kan hitta på min avdelning, kanske med en bild till det.

Har även under arbetstiden idag, kommit på massa härliga ideér som man kan göra här hemma.
Jag och älsklingen har kommit på att vi har otroligt massa nycklar som går hit och dit , men vi har ingenstans att ha dem förutom i den skål och det är inte så bra att rota där om man har bråttom. Vi har kållat efter ett nyckel skåp, men de enligt mig är svin dyra, så varför inte göra ett eget. Så efter att ha betalat alla räkningar så ska jag nästa vecka gå lite i butiken och se om jag hittar det jag behöver.

Lägger själv klart upp resultatet här^^

Puss o kram  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0