Huvudvärk som heter duga..

Ja, eller migrän som det är, det är inte vanlig huvudvärk jag har utan den extrema det dunkar och trycker på, det händer oftast på natten med så sova är ingen ide, det gör ont av att blunda och det gör ont om jag inte blundar, har vart till läkarna med det och de ända de kunde säga var att man skulle äta värktabletter, bara att det att det funkar inte på mig, när jag har kört en sort ett tag måste jag byta för att jag är för van med den jag hade innan.
Komplicerat, men jag är glad att det stannar högst 2 dagar och jag iallafall tål lite ljus och ljud.
En av mina systrar har det mycket värre, hon måste ligga ner i ett mörkt rum och inget ljus o äta dubbelt så många tabbletter som jag gör...inte roligt kan jag lova.

Då vill jag hällre ha en vanlig huvudvärk för då kan man känna sig lite som en människa iallafall.

Hoppas ni slipper en sådan värk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0