Klagning pågår...

OK, efter att ha lungnat ner mig efter förra inlägget har jag hunnit göra lite annat.

Från förra inlägget: den ena killen bara fortsatte förolämpa, jag anmälde det och fick svar att han inte hade fått envarning föra att han hade bara läst en rad och det gilldes inte.
Jag svarade den som jobbade där att du får väl läsa hela kocervationen som finns och inte det vi skrev sist.
Och så frågade jag hur de jobbar på det stället igentligen?
Så vi får väl se om det är jag som får en varningen eller blir av med min bildagbok.
Men iallafall, så blockade jag de två killarna, för de tyckte visst om att gå in och glutta på min profil sida och jag tycker inte om att de ska göra det, jag är inte inne på deras, så varför ska de vara inne på min?

Över till annat:
Fick hem elräkningen idag och trodde jag skulle dö först, den var dubbelt så dyr som den brukar vara! Jag läste igenom pappret och det visade sig att jag skulle få betal inflyttningsavgift igen, fast jag redan hade gjort det, så jag ringde och pratade med en som sa att det inte skulle vara så, jag skulle slänga den gammal och få hem en ny räkning.

Har även ringt Hyresgästföreninge om problmen med tvättstugan och värmen i lägenheten.
De skulle prata lite med folk och höra av sig i morron.

Har även hunnit göra lite godsaker tills i morron då jag ha en date med tvn^^

Vi höres^^ 


Kommentarer
Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

Hoppas du får en bra onsdagskväll :)

Några planer? :D

2012-02-08 @ 17:55:31
URL: http://mooollys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0