Lite bok tips^^

Ett litet tips till de som studerar eller ska börja och behöver köpa massa dyra böcker.

Om ni inte har tänkt på det (för det gjorde inte jag förren idag), så går först på olika seconhand butiker och titta efter böckerna ni söker till er/era studie/er.
Kan tipsa om att det finns en hel del böcker på flera olika områden i bra skick och till bra pris, packade idag upp lite sådana böcker du kan få dem under hundringen, såg en mattebok som kostade från början nästan 300kr, den gav vi bara 60kr för nu.

Måste värkligen lägga på minnet att titta efter där först om jag behöver böcker till studier.


Lycka till i studievärlden^^


Kommentarer
Postat av: JAG HETER MOLLY! - Uppsalabo

Jah aokej :) kanske borde kolla på den då!

Jag är 22

2012-02-22 @ 17:46:28
URL: http://jaghetermolly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0