Lite nytt av lägenheten.

Hello^^
Nu är jag på G igen.
Här kommer lite bilder av den renoverade lägenheten, innan renoveringen kan ni ju tänker hur det såg ut som 60-70 tal.

Köket, jag har aldrig haft ett så härligt kök förut. Och inte har jag fått vart med förut att välja ut färger heller. Där kaffebryggen står var det ett stort städskåp förut. Där mikron står var diskhon förut.

Andra delen av köket. Bredvid kyl o frys har vi skafferiet.

Första gången de har klarat av att göra ett kryddskåp så man får plats med alla kryddor i XD


Plats ja, älskart ja^^


Fåndväggen (stavning) i köket. Vi går med grå, vita och svarta nyanser i lägenheten, sedan går jag och piffar upp med olika färger.



Lillhalen, vart den ny upphängare, mycket snuggare än den valiga som är bara i metalfärg.



Stora hallen, ljusgrå färg förut var det en ljus, ljus guldig tapet med stjärnor av silver och guld.


Och så till toan, snyggt, men jag tycker det är dumt att sätta toastolen bredvid badkaret. Här har iallafall toalettstol och handfat byttplats.


Schakmönster, valde vi annars skulle det bli för vitt för min smak. Här har även hyllan och duch/kran bytt platser.


Badrums skåpet får avsluta denna omgång av bilder.

Även att vi hittar en del fel som vi inte tyckte passade så bra efter renoveringen så tycker vi båda om det nya jätte mycket^^

Ha de gött^^


Kommentarer
Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

Åh vad roligt :D gott med chokladbollar också!

2012-02-08 @ 18:25:20
URL: http://mooollys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0