Lyckad dag^^

Var som sagt på den nya fas tre platsen idag , gick jättebra, förutom att jag känner mig helt mörbultad som om jag gått ett träningspass.

Härligt var det iallafall, känner själv att man håller på och minskar i omfång kring magen, jag har suttit på huk (stavning) ofta idag och det har gått jätte bra, förut kunde jag inte det, var tvungen och ställa mig upp på en gång, så det känns att man är på väg att gå ner i vikt^^
Allra hälst när det finna massor att göra på den nya fas 3 platsen, den förra jag var på fanns det inget att göra, men här ojojoj, man hinner bara vända ryggen till så är det man just ställt upp borta :)
Plus att det är härliga arbetskamrater man har där med.

Ska bara svara lite på ett inlägg sedan blir det mat..gött^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0