O_O

Ööööööö..va? Vad?

O_O

Jag och älsklingen bestämde att vi skulle se vad som fans på tvn medans vi åt middagen, så vi tänkte att vi kunde se det sista av Big Brother.

Jag har aldrig i hela mitt liv sett Big Brother och tänker värkligen inte fortsätt se det heller.

Värkligen? Sitter folk och seriöst tittar på detta program?

Ärligt talat jag satt med STORA ögon och funderade.
Vad är det jag ser på?
Jag måste värkligen ha tråkigt som ser på det, för jag kan inte förstå varför folk vill se detta program.

Killar som vill knulla vissa tjejer och tjejer som vill knulla vissa killar.
Hanna (eller vad hon nu hette) vill inte bli kallad hora, men kråma sig som en går bra.
En tjej som lipar för att de tar fram både kött och fisk.
Massor O_O

Jag bara undrar var är det bra i hela programet?
Och arför tittar folk på det för?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0