Otur??!!

Jag vet värkligen inte vad som hände i morse O_o, helt plötsligt blir det super halt och jag for iväg som bara den mot golvet och toastolen, slog i vänstra armen som bara den.

Det blev först att ringa min handläggare på murorna, säga  vad som hänt och att jag ska till vårdcentralen.
Sedan till vårdcentralen på en akutid.
Tack och lov så var inget brutet och inga sprikor heller, men han sa en del sträkta muskler och lite blåslagen, sedan har jag lite svårt att greppa helt med vänster hand.
Jättekul, jag har inte slagit mig så här fördärvat sedan jag var lite och då vart det en fläskläpp så jag ska väl vara glad över att jag inte fick det istället.
Sedan vart det en rätt så bra chok (tror det stavas så) man räknar ju inte med att trilla i badkaret på morronen så där precis XD

Men, men ska ta det lungt idag, så får jag börja om och gå i morron till jobbet.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0