Rädd för Utropstecken och Dödskallar!

Jag har funderat som en galning, tyvärr kom jag så långt som till ett annat minne som hände för mer än 10 år sedan :O men måste så väntilerat.

I min omgivning vart jag än är och gör så fort jag är i närheten så är alla rädda för Dödskallar och Utsropstecken.



Så fort jag använder ett Utsropstecken så blir folk livrädda, "åh hon är arg", "åh hon är upprörd".
Vet inte folk vad ett Utropstecken betyder längre?!
Så fort jag använder så anklagar folk mig för att som sagt vara arg, upprörd mm. jag behöver inte vara det för att jag använder ett Utropstecken, det finns där för att användas och jag sätter det där jag tycker att det passar och för att de ska fatta att det jag skriver är viktigt.
Tänker folk så trögt? Ska jag kanske byta namn från Simone till Utropstecknet så de får en förvarning att jag kommer använda mitt namn till attack? Eller vad? Vad är ni rädda för?

Och Döskallar/Dödskallar, där kom jag tillbaka till min barndom som jag bara vill glömma!
 Måste bara säga att, jag vet inte vaför, men jag tycker om döskallar och har alltid gjort.

Men det jag ville komma till var att alla även där var rädd för döskallar.
Tror jag gick i 4:an eller 5:an vi hade skrivstund med och skulle skriva brev till varandra eller de i klassen som vi ville skriva till. Jag skrev till tre av mina vänner, några rader om vad man gjorde o hur man mådde. Och så ritade jag en blomma och en döskalle, jag visste inte hur det stavades då så jag ritade den bara till tre av mina vänner.
När vi hade skrivit klart och delat ut breven o läst dem fick vi rast.
När jag kom tillbaka från rasten vart jag fram kallad till läraren där vi pratade om mina brev alla 3 breven var där med min lilla döskalle på, läraren fågade om det var jag som hade gjor döskallarna eller inte? Jag tyckte det var så pinsamt så jag sa att det inte var jag som hade gjor dem. (skulle antagligen ha sagt att det var jag, men tyckte att det som sagt var pinsamt) , det var ju min handstil och min målning, men alla 3 hade blivit livrädda, varför? Jag brukade rita dem tidigare och killar brukar rita döskallar, men så fort en tjej gör det så är det på liv och död!

Så varför blir alla livrädda när jag kommer med döskallar och utropstecken?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0