Sömn.

Min sömn har varit så konstig den senaste veckan, jag går och lägger mig runt 23.00-00.00 somnar kanske runt 01.00 sover och prik 03.51 vaknar jag klarvaken efter det blir det svårt att somna om och när jag väl har somnat om igen så vaknar jag till och från igen tills klockan ringer och jag ska upp, då är jag värkligen halv död kan jag lungt säga.

Men jag vet inte vad det beror på jag är super trött när jag går och lägger mig o tcyker att jag borde sova hela natten men gör det inte.
Kan kanske bero på att jag är van att kliva upp vid den tiden eller så kanske jag inte behöver sova så länge eller något annat.
Konstigt iallafall.

Jag vet ju inte om jag har sovit för lite eller för mycket, kanske ska ta kontak med någon om det för jag vill hälst ha en hel natts sömn istället för delar av den.


Vi höres kletar^^


Kommentarer
Postat av: JAG HETER MOLLY! - Uppsalabo

Ja ellerhur :)

2012-02-23 @ 14:10:50
URL: http://jaghetermolly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0