Sysselsättningsplats och må bra.

Börjar på min nya sysselsättningsplats i morron.
Är lite närvös, men ser fram emot det.
Man kommer äntligen få en struktur i livet, medans man väntar på att hitta ett jobb.

Kommer kunna röra på mig mera som även kommer bli skönt, då kommer det funka ännu bättre med min vikt minskning.

Har pratat med mamma idag att efter att man har börjat äta nyttigare mat på betämda tider och mycket mindre sötsaker så känns det så myckey bättre.
När folk snackar med mig om att beställa en pizza mår jag bara illa (eftersom det inte gick så bra förra gången jag åt en).
Men att det inte heller känns frästande att köpa sådant längre, det är lika dant med godis, förut kunde jag alltid köpa det så fort jag kunde och i mängder, nu om jag köper något blir det bara några bitar.
Det känns värkligen härligt när något börjar funka, allra hälst när jag har försök så många gånger med det.


Puss på er Kletar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0