Tjejen med listorna/lapparna.

Pratade ju om attt jag skulle börja göra listor igen på vad jag ska göra om dagarna.
Kan berätta att jag är lite av en perfektonist eller vad det nu heter.
Allt ska vara perfekt typ..

Lite för perfekt, jag var galen förr då skulle värkligen allt vara perfekt inget fick vara fel, något jag har fått jobba på ch sedan försvann det och jag an säga att jag inte vart perfet med något längre, sket i allat kan man säga.
Eller man kan säga att en del av mig försvann och allt började gå fel, allvarligt fel (kommer gå in på det vid ett annat tillfälle).

Men om jag ska komma tillbaka till en del jag var innan så ska jag börja med lapparna o listorna igen och försöka att inte fördröja saker längre.

Go natt alla Kletar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0