Åter ta en bekantskap.

Under min andra och tredje vecka på min sysselsättningsplats så fick jag ett sms som var väldigt oväntat, men roligt.

För några år sedan så började jag sök brev vänner att skriva till, ni vet med vanlig penna o papper, inget mail här inte.

Tycker det är väldigt roligt att skriva brev på det sättet, känns lite mer personligare.

Men tillbaka iallafall, smset var från en av dessa brev vänner (för vi smsa med varan med), vi snackade om både det ena och det andra, vi snackade då om att börja skriva till varandra igen och det ska vi, det roliga är att vi bor i samma stad med^^


Lite possetiva saker händer iallafall.

Ha det bra kletar^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0