Jävla morron..

Morronen började ju inte så bra som jag hade tänkt mig, jag höll på med så många saker igår så jag glömde gå ner och hämta tvätten i tork rummet, så det blev till att springa ner och hämta den men....ingen påse med tvätt någonstans, tänkte först att de hade slängt tvätten men det hade de inte gjort??!! Är det någon som har glömt något så brukar vi på än gång ställa ut det i gången eftersom man inte kan komma in i tvättstugan på någon annans tvättpass, men inte idag, det blev till att springa upp och skriva på en lappa och säga till att de kunde ställa ut påsen med tvätten så att jag unde hämta den så fort jag kunde, vi väntade drykt en och en halv timma sedan bad jag sambon att gå ner och titta om den fanns där och tack o lov den fanns där och allt i den med..

Men snacka om att få en taskig morron jag kunde inte bli lung förren jag hade min tvätt hemma..


Nästa gång ska jag skriva en stor lapp till mig själv.

GLÖM INTE TVÄTTEN!!!
 XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0