Länge sedan sist.

Som sagt har vart ett braaaaaaaaaaaa tag sedan jag gjorde ett inlägg senast, beror på en hel del saker, har ej mått bra, haft tid eller skriv lust.

Motivationen har helt försvunnit för mig och jag vet inte vart jag ska skaffa ny sådan.

Vi får helt enkelt se när den kommer tillbaka, ska iallafall försöka skriva lite mer än vad jag har gjort hitills XD

Tror att det inte bara är jag idag som inte tycker om vädret, kallt o grått va inte så kul att vakna upp till idag inte, ingen värme alls. Men som sagt det är ju april väder än så länge i slutet av april då fan får värmen komma tillbaka :P


Nu ska jag dra mig ner till tvätt stugan slänga in lite tvätt i maskinerna och sedan klippa Älsklingens hår^^

Ha det gött så så länge^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0