Lite av varje.

Hejsan, det var ett tag sedan jag var inne och bloggade, jag har varken haft tid eller lust.
Har tänkte lite på detta bloggande att jag nog mäst ska ha den kvar för att skriva av mig lite.
Förstår inte äns hur folk hinner blogga när de säger att de har så mycket att göra, för jag hinner inte och jag vill hällre lägga mer tid på det värkliga livet än att sitta här och skriva.

.....


Det kommer alltså inte bli så mycket bloggande fram över, för jag som sagt vill konsentrera mig på värkligheten, jobb, vänner och familjen.

.....


Under denna vecka har jag jobbat iallafall, varit helt slutkörd när jag kommit hem så det ända jag har gjort är att gå igenom mina mailar, fixat här hemma och vart med vänner.


.....


Hade en jätterolig helg med systersonen som var på besök, blev mycket snack, lite dricka och ännu mera snack^^


Just nu tar jag det bara lungt och ska lägga mig tidigt för att sova idag^^



Vi höres kletar^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0