Uppdatering.

Jössös, var ett bra tag sedan jag var här inne och skrev.

Har vart lite upp och ner, har vart förkyld denna vecka inte trevligt, men mår bättre nu.

Det går bra på min sysselsättningsplats, får vara i både kassan och på mina avdelingar och som jag sagt förut (kanske inte här) men personalen är hur trevliga som hälst.

Våren är väckligen här (nu iallafall) har vart jättebra väder de senaste veckorna regnat på nätterna men tort och fint väder på dagarna^^

Fick även min systerson här på besök under helgen, as trevligt att få träffa honom, och  kom ju ända från norrland för att hälsa på^^

Hmm, igentligen massor att skriva men orkar inte just nu, det får komma lite vart efter.

Puss på er kletar^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0