Absoluta svaret!

Anonym om Svar till Anonym.:
Haha så trög så trög. Wharever orka bry sig längre.... Gäsp

Svar: Ja här konstaterar vi ju att det är tröga människor som fattar noll som komenterar.

Eftersom personerna inte kommer med vättiga svar eller inga svar alls på mina frågor så kan jag ju säga att de inte har förstått vad allt har handlat om alls.

Och eftersom jag inte vet vilka de är eller hur gammal så får jag själv en tanke i mitt huvud hur de ser ut och är i beteende.
Alltså inte mycket innanför pannbenet och känslolösa varelser.


Men som jag har funderat på är att några har sagt bry dig inte, det skulle jag antagligen inte göra heller om det inte var ni först som brydde er genom med att först komentera.

Men, men, ha det gött alla anonyma rädda varelser där ute.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha fick mig ett gott skratt. Tackar för den. Hahahaha.

2012-02-21 @ 20:05:58
Postat av: JAG HETER MOLLY! - Uppsalabo

Hehe tack ;D

Vad gör du? :D

2012-02-21 @ 21:08:23
URL: http://jaghetermolly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0