Svar till Anonym.

Anonym om Svar till Mimmi igen.:
Du kämpar för att få ett jobb. Och hon kämpar för att få vardagen att gå ihop. Vad jag ser att hon menar är att även om man har jobb så får man kämpa. Va är det du inte förstår.? Ägg orka diskutera med någon som bara ser allt det negativa och tycker att alla andra ska va glada. Undrar va folk tycker och tänker om dina aggressiva svar när dom läser din blogg? Lite nyfiken på ditt svar nu eftersom du absolut måste klaga på allt. Jag inser nu att det inte går att diskutera med dig. Stakars den som tar en diskussion med sig face ro face. Aja jag ska väl återgå till min bekymmersfria värld där vi andra inte får kämpa även vi som har jobb. Det är tydligen bara dom arbetslösa som har det jobbigt.


Svar:  Jag undrar värkligen om folk kan läsa det jag skriver alls och fatta vad jag skriver.
Jag har sagt från första början att jag inte är den ända som får kämpa och är inte den ända som får kämpa, alla får kämpa på olika vis, jag känner många som kämpar med, men jag stöttar dem inte går på och trycker ner dem.
Ja, hon förklarade att hon också fick kämpa, men det var inte det jag stöter mig på utan att hon tror att jag tror om mig själv att jag är ensam om det, det jag skrev om min ångset och arbetslöshet den dagen är jag inte ensam om  som arbetslös och jag skyller inte på de som redan har ett jobb, utan jag berättare för jag har vänner som inte fattar vad arbetslös är och till de på Af, och visst till vissa andra som har jobb som inte heller vet vad arbetslös är utan de har alltid haft ett jobb.

Och som jag sagt jag tycker inte om att vara arbetslös, jag vill ha ett jobb och jag skrev där en del saker jag gjorde.

Alla håller med henne för att hon kämpar, men när jag skrev att jag kämpade första gången fick jag bara skit för det.

Diskussioner kan jag ha med dem/er om ni vill visa er, men vill ni hällre vara anonyma så var det för det är ju inte ni som klarar att ta en diskussion med mig eftersom ni måste gömma er.

Den som inte klarar en diskussino ska inte äns börja komenter om den inte får det svar den vill ha. och om du inte visste det så funkar ju face to face mycket bättre för där blir det inte så mycket missförstånd. Om du fattar vad jag menar?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha så trög så trög. Wharever orka bry sig längre.... Gäsp

2012-02-21 @ 18:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0