Svar till Mimmi igen.

Mimmi om Svar till Mimmi.:
Det va som jag trodde du förstår inte vad man menar. Tycker tydligen bara synd om dig själv. Tramsigt.

Svart: så vad är det jag inte fattar??
Eller vad är det inte du fattar??
Är det otillåtet att försvara sig själv när man får skit uppkastat i ansiktet.
På mig lätt det som om anonym klagar för att hon har ett jobb att gå till, hon ska vara glad att hon har ett jobb att gå till inte klaga på att hon måste ta dubbla shift, hade hon inget jobb hade hon inte kunna försörja sin familj, så varför klaga på det och som jag har frågat så många gånger vart har jag sagt att jag är den ända som kämpar??

Jag får ju inte äns några vättiga svar av er människor som bara vill gömma er, ni vågar inte lägga fram vilka ni är.

Hur skulle inte du känna sig om du hade en dålig dag och skrev om den för att få skriva av dig den och så får de det som hon skrev i första inlägget. Klart man ger igen, så människan får känna hur det känns själv.
Och ni skulle alla få behöva känna på hur det känns att må dåligt.
Och kom inte och säg att ni gör det för då skulle ni inte svara som ni gör!

Så berätta vad är det jag inte förstår???

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kämpar för att få ett jobb. Och hon kämpar för att få vardagen att gå ihop. Vad jag ser att hon menar är att även om man har jobb så får man kämpa. Va är det du inte förstår.? Ägg orka diskutera med någon som bara ser allt det negativa och tycker att alla andra ska va glada. Undrar va folk tycker och tänker om dina aggressiva svar när dom läser din blogg? Lite nyfiken på ditt svar nu eftersom du absolut måste klaga på allt. Jag inser nu att det inte går att diskutera med dig. Stakars den som tar en diskussion med sig face ro face. Aja jag ska väl återgå till min bekymmersfria värld där vi andra inte får kämpa även vi som har jobb. Det är tydligen bara dom arbetslösa som har det jobbigt.

2012-02-21 @ 08:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0