Svar till Anonym igen!!

Anonym om Svar till Anonym!!:

Inte jag som läser vad du skriver. Haha herregud. Du förstår nog inte riktigt vad jag menade, eller du läser och ser det du vill. Jag har inte två jobb lilla du. Jag jobbar dubbelskift. Men ja du vet nog inte vad det är. Tänker inte lägga mer energi på att bry mig om din blogg. Du förstår och kommer aldrig att förstå vad folk menar. Vill du att jag ska sänka mig till mobbarnivå så visst. Och nu kommer jag att va helt ärlig. För det första ryck upp dig och sluta se allt det negativa, skaffa dig en kille som har jobb och inte är spelberoende och lätt efterbliven. Och du borde verkligen lära dig att stava. Kan vara en fördel inom jobb vet du. Herregud, tyckte synd om dig i början. Men börjar inse vilken patetisk person du är................

Svar: Jössös, du måste värkligen ha ont i dig själv om du ska gå på någon så där..
Nu tycker jag värkligen mer synd om dig.
 Ska jag bli en lycksökersa som dig menar du?
 För när du säger att jag ska skaffa en kille med jobb så låter det som om du har eller söker efter det med.
Nej jag tänker inte hitta någon annan kille när jag har hittat min kärlek, som du inte värkar ha gjort.
Som sagt jag tycker synd om dig...

Ja, du jobba dubbla skift, bor i et hus och har barn, har du inte tänkt på att det kan vara bättre att bo i lägenhet än hur så slipper du jobba så mycket, som du klagar på. Du skulle ju må bättre av det.

Ja, mobbarnevå det sänker du dig i mycket, mycket mer, allra häls när du ska slänga sådant upp i nyllet på mig.
Visst om du hade följt mig ordentligt skulle du kanske veta varför jag har svårt med stavning , mm. Men att trycka ner min kille..öjöjöj..ja, du måste ha ett jävla dåligt liv för det. Varför följa mig fårn första början,?
Säger du så till alla som är arbetslös?
Du som själv hade vart det, är det inte du då som ska visa stöd till andra och vara en vuxen människa?

Och som sagt, varför vara anonym? Våga stå för vem du är, det gär jag!

Nä, som jag sagt innan, jag tycker synd om dig.

Pöss


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag håller verkligen med anonym. Hon verkar inte riktigt fatta. Har nog inte alla hästar hemma. Fortsätt du med att va arbetslös lilla du..

2012-02-19 @ 08:29:28
Postat av: Sandtag

Alltså jag förstår om du blir påhoppad. Tror inte du riktigt förstår vad Anonym menar. Och jag förstår varför denne person vill vara anonym, eftersom du har väldigt lätt att hänga ut personer på Facebook. Och varför ens bry dig. Skit i va folk skriver till dig. Orka liksom bry sig. Nä jag tror ärligt att du ser bara det negativa. Med vänlig hälsning, sandrah

2012-02-19 @ 17:54:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0