Svar till Anonym!!

Anonym om Ångest, funderingar....:

Jaså det är bara du som kämpar? Jag kämpade mig genom tre år på en äcklig skola jag avskydde... Allt för att få en utbildning. Jag hatar skolan och har alltid gjort det. Tycker du ska tänka lite på att det faktiskt finns andra som kämpar. Jag har vart arbetslös och jag hatar det. och jobbet som jag har nu, som jag verkligen älskar gör att jag måste kämpa för att få vardagen att gå ihop. Försök du att jobba dubbla skift varje dag, går upp vid kl tre på morgonen slutar nio börjar tre på eftermiddagen och slutar nio. Samtidigt ska du ta hand om hus och barn, laga middag och roa ungarna. Så även vi som har jobb får kämpa. Inte bara ni arbetslösa...... Som för övrigt vi som jobbar betalar er utbildning/ erfarenheter med våra skattepengar. Du blir sur på folk som inte förstår dig. Jag blir irriterad på folk som inte fattar hur vi hårt jobbande människor har det. Vi kan byta en vecka. Tror inte du skulle klara två dagar.....

Svar: Tackar så mycket för din komentar, det är alltid lika roligt när folk ska trycka ner en så som du vill göra!

Kämpar!!
Får jag fråga vart jag skrev att det bara var jag som kämpade??
Sen vill jag fråga läser du allt jag skrivit och har jag då inte berättat där vad jag skriver om?? Till exempel jag har denna blogg för att få skriva av mig.
Ocj hur mycket mer skulle du klaga på mig om jag skrev ner precis allt tråkigt som har hänt mig?
DU är inte ensam om att gå på en skola du inte tycker!
Vi är nog ganska många i världen om det.
Ocj hag vet hur det är att jobba hårt jag med, så varför tror du jag har det så svårt att vara arbetslös?!
Och ja, jag kan gärna byta med dig om du vill, det ger mig bättre ekonomi och om det ger dig ett bättre liv att bli arbetslös så visst det säger jag inte nej till.

Jag tycker bara så synd om dig att du har två jobb och måste jobba som bara den och sedan hem till barna som du själv har valt att skaffa, du har en ekonomi som funkar.

Och tror du vi trivs att gå på andras skatte pengar?
Nej, varför tror du jag försöker skaffa jobb. 

Läste du inte allt jag skrev?
Och farmförallt, varför måste du vara ANONYM??
Bara där sänker du dig till mobbarnevå.
Nä, jag tycker värkligen synd om dig!!
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Inte jag som läser vad du skriver. Haha herregud. Du förstår nog inte riktigt vad jag menade, eller du läser och ser det du vill. Jag har inte två jobb lilla du. Jag jobbar dubbelskift. Men ja du vet nog inte vad det är. Tänker inte lägga mer energi på att bry mig om din blogg. Du förstår och kommer aldrig att förstå vad folk menar. Vill du att jag ska sänka mig till mobbarnivå så visst. Och nu kommer jag att va helt ärlig. För det första ryck upp dig och sluta se allt det negativa, skaffa dig en kille som har jobb och inte är spelberoende och lätt efterbliven. Och du borde verkligen lära dig att stava. Kan vara en fördel inom jobb vet du. Herregud, tyckte synd om dig i början. Men börjar inse vilken patetisk person du är................

2012-02-18 @ 21:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0