Svar till Mimmi.

Mimmi om Lite Historia.:
Alltså när jag läser "Anonyms" inlägg, så ser jag att denne bara försöker säga hur denne person också har kämppat. Och äntligen har jobb, så får denne person fortfarande kämpa med att vardagen att gå ihop. Precis som du. Fast du är arbetslös. Har du tänkt på att denne jobbar som den gör för att ge sina barn det bästa? Kanske ensamstående och har det tufft???

Det är faktiskt du som hoppar på personen. "Det är du som valt att sätta barn till världen" Det förolämpar vilken mamma som helst.

Jag kan förstå att du har det tufft osv. Men tänk på att det finns dom som har det sämmre än du. Du har tak över huvudet, mat på bordet varje dag osv. Det finns dom som har det sååå mycket värre än du.

Enligt min åsikt så kanske du borde tänka till lite. Jag förstår er båda, du vill ha ett jobb osv. "Anonym" kanske är ensamstående får ingen hjälp av familj kanske?? Jobbar för att ge sina barn det dom behöver.

Dennes person inlägg va inget påhopp och absolut inget mobbande. Andra inlägget blev nog denne arg och kände sig påhoppad. Och om den nu vill va anonym. Så låt den personen va det.. Alla vill inte lägga ut sina namn i en blogg. Jag förstår er båda. Men antar att även jag kommer bli påhoppad.

Skit i vad dom skriver och fortsätt kämpa för att få ett jobb och viktminskning. Bra där..


Svar: Inte för att det är jag som hoppar på folk ,först skriver folk Anonymt eller som du ett namn, men ingen adress, så jag kan ju inte svara er personligt, varför tror du jag lägger ut det här??

Och som jag berättar i det inlägget som du skrev din komentar på. Att jag har arbetat och blivit arbetslös.

Och som jag hela tiden säger vart har jag sagt att jag är den ända som kämpar??
jag läser massa bloggar där folk kämpar på olika vis inte fan trycker jag ner dem eller går i gång som anonym gjorde, med "du är inte den ända som kämpar" och börjar läxa upp mig för att jag har det kämpigt och ska inte (som jag har uppfattat av henne) klaga på att jag är arbetslös, mår dåligt och blir orättvisst behandlad... Har du äns läst mitt inlägg som hon klankade ner på, har någon gjort det???

Läss mitt inlägg om min ångest och sedan kan du fatta, varför jag blev super arg, besviken och lessen på anonym, hon har själv var där jag är, visst hon får kämpa nu med, men vem fan får inte det??? Men som jag säger inte fan trycker jag ner dem...

Skulle vara vänligt om någon kunde fattar hur allt detta känns för mig, för jag blir som vanligt anklagad av allt och alla. För vad, jo jag mår dåligt, därför. 

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Det va som jag trodde du förstår inte vad man menar. Tycker tydligen bara synd om dig själv. Tramsigt.

2012-02-20 @ 22:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0