Svar till Sara och Sandtag!

Sandtag om Svar till Anonym igen!!:
Alltså jag förstår om du blir påhoppad. Tror inte du riktigt förstår vad Anonym menar. Och jag förstår varför denne person vill vara anonym, eftersom du har väldigt lätt att hänga ut personer på Facebook. Och varför ens bry dig. Skit i va folk skriver till dig. Orka liksom bry sig. Nä jag tror ärligt att du ser bara det negativa. Med vänlig hälsning, sandrah
   
 





Sara om Svar till Anonym igen!!:
Jag håller verkligen med anonym. Hon verkar inte riktigt fatta. Har nog inte alla hästar hemma. Fortsätt du med att va arbetslös lilla du..




Svar: Jag tackar för att ni är ärliga och skriver ett namn än att vara bara Anonyma. Tyvärr är det konstigt att jag aldrig får veta vilka ni är, vad ni gör om  dagarna med mera??
   

Men några frågor till er:
Vart har jag hängt ut någon?
Vem säger att jag inte vill jobba? (har jobbat men blivit arbetslös)
Hänga ut någon på facebook??

Och varför vara anonym om de bara ska klanka ner på folk, man vågar inte visa sig om man är anonym, feg kallar jag det.
Jag har då aldrig vart anonym om jag ska snacka med folk, även om jag var elak eller inte.

Sedan tjejer har ni läst allt jag säger.

Jag berättade om hur jag känner det när jag är arbetslös och den dagen om ni har följt mig så borde ni veta att jag hade en depp dag och det kommer jag ha flera av, andra med mig.

Jag fattar inte äns hur hon kunde ta åt sig något över det jag sa.

Och jag blir riktigt läss på folk som klagar som hon gjorde, hon har hus, barn och måste jobba dubbel pass, men hon har ett jobb och klagar på det, kvittar om jag hade världens skit jobb så skulle jag inte klaga för då hade jag ett jobb iallafall.

Så jag undrar med, vad är så stötande med att jag säger att jag är arbetslös och vill hitta ett jobb??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0