Vuxen? Tror inte det..

Anonym om Absoluta svaret!:
Haha fick mig ett gott skratt. Tackar för den. Hahahaha.


Svar: De anonyma visar igen inget tecken på mognad, kanske några av de andra men inte denna, med tanke på att jag inte vet vilka de andra är så får jag helt klart tro att det 'är av samma skrot o korn.


Har kommit på att det alltid slutar med sådant beteende som denna anonym kom med nu, alltså kan det ju inte vara en vuxen människa för håller vuxna människor på såhär, vart håller då världen på att ta vägen?

Och som jag kommer fråga och säga många gånger. Fick jag något vättigt svar? nej...

Kommentarer
Postat av: JAG HETER MOLLY! - Uppsalabo

Jaha :) vad är det för serie?

Hur gammal är du?

2012-02-21 @ 23:17:51
URL: http://jaghetermolly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0